Skip to main content

A pie

Creació multidisciplinària on habiten el dibuix, la robòtica, la música i el teatre. Un músic, Enric Monfort, construeix una simfonia sonora depositada en un cervell, una estructura amb calaixos que produeixen sons de la nostra vida: gestació, naixement, infància, adolescència, adults i retorn. Els espectadors podran escoltar els dubtes, pors i inseguretats que genera la maternitat o la paternitat.

DANI MIQUEL I ELS MA·ME·MO·MÚSICS

Benvinguts a viatjar! Amb les maletes plenes, comencem. La vida és una festa, viure riure i estimar. Amb els amics i amigues, de segur podem volar. Viure mil aventures, navegar sense parar. Conèixer personatges, que no podràs oblidar. La vida és una festa, benvinguts a viatjar. Així que tots i totes anem a cantar.

…i les idees volen

Un espectacle de circ on el joc, la col·laboració amb el públic, la llum i la música s’enllacen perquè cada funció esdevinga una experiència diferent. Animal Religion treballa per innovar el circ i buscar-hi nous mitjans d’expressió.

Des de l’inici de les seues creacions comparteix un espai on la llum, el cos i el so o la música emergeixen simultàniament creant una identitat pròpia.

ES COMUNICA QUE EN REALITZAR-SE L’ESPECTACLE  DINS D’UN MUSEU. HAURÀ D’EMPORTAR-SE MASCARETA PER A ACCEDIR A LA SALA EN LA QUAL ES REPRESENTARÀ LA FUNCIÓ.

Kalek

Kalek és un xicotet poltre salvatge que creix i galopa lliurement al costat de la seua mare. Un dia és atrapat i domat pels homes i començarà a servir a diversos amos fins a acabar en un circ fent cabrioles i altres proves circenses. Cada nit, tancat en el seu estable, Kalek somia a tornar a ser lliure com el vent.

L’espectacle combina poesia i comèdia on el protagonisme recau sobre els titelles, el teatre d’objectes i la música.

Ulloa

Quina és la nostra herència com a individus i com a societat? La religió, el caciquisme polític, la violència de gènere… o una cosa més profunda i primitiva que s’afona vigorosa i brutalment en l’oceà del temps i que ens ha conformat i guiat fins ara. Inspirada en Los Pazos de Ulloa, d’Emilia Pardo Bazán, la història es condensa en les hores que precedeixen a una rave i tot el que succeeix durant aquesta. En un solar abandonat, els personatges descobriran i travessaran allò que sempre van témer, la soledat, l’abandó, la lluita contra un mateix, contra els altres… amb l’únic propòsit de sentir-se estimats sobre la terra.

Maletes de terra

Cinc dones comparteixen el pas per un període històric que vas des de la II República a la Guerra Civil i la postguerra mitjançant escenes inspirades en esdeveniments històrics i connectant aquesta època amb l’actualitat. En Maletes de terra donem prioritat a la pell i la veu de les dones. La primera perquè és un dels camps de batalla en qualsevol conflicte i la segona perquè és la que més fàcilment han mantingut callada.

Núvol núvol

Núvol Núvol és un joc poètic sobre la idea de l’amor romàntic que se’ns transmet des de la més tendra infantesa. Inspirat en el conte de La Sireneta, a Núvol Núvol fem una revisió, des de l’humor i l’amor, del que som capaços de fer per estimar i que ens estimen.

Luz és un ésser màgic que viu als núvols. Un dia, un aviador s’estavella al seu núvol i Luz s’enamora d’ell. Per tal que l’aviador puga tornar a casa, Luz li entrega les seues ales. A partir d’aquest moment ja no podrà volar de núvol en núvol i acabarà caient a la Terra.

Soc una nou

L’advocada Marinetti és una dona implacable i amargada que ha denunciat a gairebé tot el veïnat. La seua vida canvia el dia en què l’Omar, un nen refugiat, cau d’una branca de la seua noguera. El nen transforma la seua vida per complet i per poder quedar-se amb ell, diu que és una nou i que, segons una antiga llei, tots els fruits que cauen al seu jardí li pertanyen. El jutge i el fiscal, incrèduls, escolten als testimonis. Mentrestant, l’Omar recorda com va haver de fugir d’un país en guerra i com va perdre als seus pares al mar, esperant tenir una oportunitat a la vida.

Migrare

Quatre dones que van haver d’abandonar la seua terra d’origen i ara el país d’arribada les rebutja. L’espai s’ha convertit en un no-lloc. Un espai buit minat d’obstacles i fronteres invisibles, d’odis irracionals i de prejudicis. Una peça de dansa sobre xanques, equilibri i poesia en moviment que apel·la a les emocions dels espectadors.

L’odissea de Latung La La

“Anava amb el vaixell a la recerca del tresor, però no vaig poder endur-me’l perquè el tresor era l’illa”. L’Odissea de Latung La La és una obra escènica, poètica i parateatral, amb una gran càrrega de poesia visual. David Ymbernon és un artista polifacètic posseït pel color taronja. Tot el seu món, la seua vida, gira al voltant d’aquest color, i la seua feina és una línia contínua que comença des del principi, des de la seua infància.

ES COMUNICA QUE EN REALITZAR-SE L’ESPECTACLE DINS D’UN MUSEU. HAURÀ D’EMPORTAR-SE MASCARETA PER A ACCEDIR A LA SALA EN LA CUAL ES REPRESENTARÀ LA FUNCIÓ.

 

Mauthausen. La voz de mi abuelo

L’espectacle vol transmetre el testimoniatge real de Manuel Díaz, supervivent al camp de concentració nazi de Mauthausen, a partir dels records gravats per ell mateix abans de morir, als quals dona vida Inma González, la seua pròpia neta.

Mauthausen. La voz de mi abuelo és un cant a la vida, a la fortalesa de l’ésser humà, a la solidaritat i a l’humor com una estratègia, literalment, de supervivència.

Las Cotton

Deixant arrere els perills del seu poble natal, la família Cotton es dirigeix a la ciutat a la recerca de noves vides i oportunitats. Entre les teulades i les llums de la ciutat, entre les teles, els fils i les màquines de la fàbrica, la mare i les seues dues filles viuran noves aventures i perills desconeguts. Las Cotton està inspirada en les lluites obreres de les dones en la indústria tèxtil de principis de segle, parla sobre l’arribada de la industrialització, l’èxode a les ciutats, la duresa de la fàbrica… però també sobre l’exemple d’aquelles dones, que van entendre que només juntes podrien aconseguir unes vides dignes.