Aprende a actuar sense actuar
Maig amb Sandra Monclús
Fi d’inscripció: 3 de Maig
Màxim d’alumnes: 12 (D’acord amb les restriccions del COVID-19 i l’aforament de l’aula)
Horari: De 9:30 a 14:00.
Curs d’entrenament actoral que a través d’un procediment més maièutic que instructiu, pretén oferir a l’actor, a partir d’improvisacions, el màxim nombre possible d’estímuls, com un pack experiencial, no és un mètode, no s’aplica de manera conscient, té sentit en si mateix.
Descarregues
Horario de Secretaría Escuela
De lunes a viernes de 9:00 a 13:00h y de 17:00 a 18.30h
Para más información, escola.escalante@dival.es
o al teléfono 601 738 316
Centre Juvenil d’algirós
C/Campoamor, 91
46022 Valencia
M. 601 738 316
MAIG | ||||||
DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES | DISSABTE | DIUMENGE |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 09:30 > 14:00 |
11 09:30 > 14:00 |
12 09:30 > 14:00 |
13 09:30 > 14:00 |
14 09:30 > 14:00 |
15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Sandra Monclús
Llicenciada en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre estudia també interpretació amb Txiqui Berraondo i Manuel Lillo. Desenvolupa la seva tasca professional al voltant de les arts escèniques i la docència, sobretot com a actriu de teatre, també al món audiovisual en sèries com ara “Merlí”, com a ajudant de direcció i actualment com a directora. Un cop acabats els seus estudis viatja a l’Argentina a on segueix formant-se amb Gabriella Izcovich i Javier Daulte amb qui inicia la seva carrera profesional amb “Fuera de Cuadro” al Festival Grec del 2001, estrenat a Buenos Aires i després a la Sala Beckett, teatre amb qui manté una estreta vinculació participant en varis espectacles com ara “N & N” de Marc Rosich, dir: Antonio Calvo, “La màquina de parlar” de Victòria Szpunberg ,“Molta Aigua” de Carles Mallol ,dir: Víctor Muñoz o “La nit àrab” de Roland Schimelfenig dirigida per Toni Casares amb qui treballarà més endavant tan com ajudant de direcció a “Salamandra” de Josep Maria Benet i Jornet i com a actriu amb “George Kaplan” de Fredéric Sonntag. Al 2004, torna a treballar amb Daulte amb el “4D Òptic” al Teatre Lliure i “La Felicitat” al Teatre Romea. L’any 2006 passa a formar part de la Companyia del Teatre Lliure realitzant varis espectacles com ara “Otel.lo” de W.Shakespeare, dir: Carlota Subirós i “Arbuscht” de Paco Zarzoso, “European House” i “Ricard 3er” de W.Shakespeare , dirigits aquest darrers per Àlex Rigola, director amb qui manté una col.laboració fins al dia d’avui amb espectacles com Rock’n’Roll” de Tom Stoppard ,“Marits i Mullers” de Woody Allen o “Ivanov”. També treballa amb Julio Manrique a “L’Hort dels Cirerers“ i a “ Product” de Mark Ravenhill, amb Joel Joan a “El Nom”, amb Josep Maria Pou a “Prendre partit” de Roland Howard, amb Marc Angelet fent “Voyageur” al TNC, amb David Selvas al “Don Joan” de Molière, amb qui col.labora també com ajudant de direcció a “La Gavina”, “Hedda Gabler”, ”Don Joan” i “La importàcia de ser Frank”. També amb Roberto Romei a “Shenzen significa infern” de Stefano Massini al teatre Tantarantana i darrerament a la reposició de 4D ÒPTIC” de Javier Daulte aquesta vegada a la Biblioteca de Catalunya amb La Perla 29, i de “La màquina de parlar” de Victòria Szpunberg al Teatre El Maldà. Actualment segueix compaginant el teatre amb l’espectacle en gira “Els gossos” de Nelson Valente amb al món audiovisual en series de televisió “Com si fos ahir”.